Dopravní podmínky a poštovné
Zásilky jsou expedovány Českou poštou, lze si vybrat ze dvou druhů doručení :
Balík Na poštu
Balík Na poštu přináší zákazníkovi možnost, zvolit si jednu z 2 600 poboček, na které pak bude jeho zásilka připravena k vyzvednutí již následující pracovní den po podání. Zákazník si tak může vybrat poštu třeba v blízkosti svého pracoviště či v nákupním centru, kde je zvyklý nakupovat. Novinkou produktu je také systém avizování, a to výhradně formou SMS či e-mailu. Podmínkou pro podání zásilky je proto vyplnění kontaktních údajů adresáta (e-mailová adresa či číslo mobilního telefonu). Elektronické informování tak u Balíku Na poštu plně nahrazuje papírové výzvy a oznámení. Již v den podání je adresát informován o příchodu zásilky, respektive o uložení zásilky na vybrané poště. A to i s časem od kdy je balík druhý den připraven k vyzvednutí. K tomu pak stačí jediné – dostavit se na poštu s dokladem totožnosti a identifikovat zásilku pomocí podacího čísla, e-mailové adresy či telefonního čísla, na které bylo avízo zasláno. Převzetí zásilky zákazník samozřejmě potvrdí svým podpisem.
Výhody Balíku Na poštu:
- Nemusíte být v určitý čas na určitém místě – balík si vyzvednete na zvolené poště, kdy se to hodí Vám,
- Garance vyzvednutí na zvolené poště již následující pracovní den,
- Adresát dostává informace o zásilce prostřednictvím SMS nebo emailu již v den podání,
- Udaná cena balíku do hodnoty 50 tisíc Kč je již zahrnuta v základní ceně služby,
- Vnitrostátní přeprava balíků do hmotnosti 30 kg po celé České republice,
- Podání balíku na všech poštách.
Balík Do ruky
Balík Do ruky přijde za zákazníkem, kam bude chtít. Přijde za Vámi, kam budete chtít. Předem se o tom dozvíte díky SMS nebo emailu. Snadnější už to snad ani být nemůže. V zásadě se jedná o plnohodnotnou náhradu stávajícího Obchodního balíku – Balík Do ruky od něj převzal všechny osvědčené funkcionality a přidal ještě pár navíc. A tak zatímco Obchodní balík mohl zákazník podat pouze na některé z vybraných 1100 poboček, v případě Balíku Do ruky je toto možné na všech poštách.
Výhody Balíku Do ruky:
- Garance doručení přímo do rukou adresáta již následující pracovní den,
- Adresát si může upravit čas nebo způsob doručení, prostřednictvím internetu,
- Adresát dostává informace o doručování balíku prostřednictvím SMS nebo emailu již v den podání,
- Udaná cena balíku do hodnoty 50 tisíc Kč je již zahrnuta v základní ceně služby,
- Vnitrostátní přeprava balíků do hmotnosti 30 kg po celé České republice,
- Adresát může zvolit možnost uložení na blízké poště k osobnímu převzetí.
Cena dopravného a balného (ceny jsou uvedeny včetně DPH) :
Balík Na poštu
- dopravné a balné .................. 130,- Kč
Balík Do ruky
- dopravné a balné ...................150,-Kč
- dopravné nadrozměrný balík ............300,-Kč
- nákup nad 5.000,-Kč vč. DPH .... doprava ZDARMA
- osobní odběr........................ doprava ZDARMA
Platba za zboží:
- platba DOBÍRKOU ........................................ platí se hotově při převzetí zásilky
- platba BANKOVNÍM PŘEVODEM ................ platí se předem na bankovní účet prodávajícího. Zboží se expeduje po připsání částky na účet. .
Při platbě bankovním převodem na náš bankovní účet máte tyto platební možnosti:
- převod z účtu na účet převodním příkazem,
- vložením hotovosti na náš účet přímo v ČSOB nebo Raiffeisenbank, kde jsou naše účty vedeny.
Dodací lhůta je 48 hodin od potvrzené expedice ze strany dodavatele.. V případě, že by dodávka zboží měla být delší než 14 dnů, budeme Vás o tom informovat.
V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky se doporučuje kupujícímu zásilku ve vlastním zájmu nepřevzít! Faktura sloužící zároveň jako daňový doklad je přiložena k zásilce.
Cena dopravy a způsoby úhrad zboží v rámci Slovenské republiky
Všechny zásilky jsou expedovány jako obchodní balík, kde dodavatelem je Slovenská pošta.
Platba probíhá zásadně BANKOU předem, popř. je možné si zboží osobně vyzvednout a platit v hotovosti, v tom případě se nepřipočítává dopravné a balné.
Cena dopravného a balného :
při fakturaci do 5.000,-Kč..................100% skutečné výše poštovného (Obchodního balíku)
při fakturaci 5.001 - 15.000,-Kč....50 % skutečné výše poštovného (obchodního balíku)
při fakturaci nad 15.000,-Kč - doprava zdarma
Neplatí zde poštovné zdarma při nákupu nad 5.000,-Kč - zboží se expeduje po připsání příslušné částky na náš účet. Bankovní poplatky hradí kupující !
Při zadávání příkazu si ověřte, že přesně ta částka, která je uvedena na faktuře bude připsána na účet dodavatele. Pokud tomu tak nebude, budete vyzváni k doplacení příslušné částky.
Po dokončení objednávky Vám budou nabídnuty všechny potřebné údaje pro uskutečnění platby.
!!! Po odeslání objednávky NIC NEPLAŤTE a vyčkejte na potvrzení dostupnosti zboží, které Vám bude zasláno na Váš e-mail do 48 hodin od objednání (v pracovní dny) !!!
V případě nedodržení výše uvedených ustanovení a následnému příp. vracení uhrazené částky na Váš účet, popř. doplacení částky na účet dodavatele, hradíte veškeré bankovní poplatky s platbou spojené.
Dodací lhůta je 7-20 dnů podle povahy zboží a jeho stavu na skladě. V případě, že by dodávka zboží měla být delší než 20 dnů, budeme Vás o tom informovat.
V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky se doporučuje kupujícímu zásilku ve vlastním zájmu nepřevzít! Faktura sloužící zároveň jako daňový doklad je přiložena k zásilce.
Jak je to s DPH ?
Zboží je do Slovenské republiky dodáno za ceny v Kč s DPH.
Pokud má být dodávka zboží uskutečněna bez DPH, je nezbytně nutné splnit následující podmínky:
1. při objednání zboží musíte napsat do poznámky, že chcete dodat zboží za cenu bez DPH, popř. musíte tuto skutečnost ihned poslat na e-mail javos@email.cz !!!
2. ve Vaší registraci musíte uvést své DIČ (bez uvedení proběhne expedice vždy za cenu s DPH)
3. je nutné správnost DIČ doložit kopií registrace u příslušného finančního úřadu na Slovensku zasláním v digitální podobě na náš e-mail javos@email.cz
Nesplněním kterékoliv z podmínek není možná expedice za ceny bez DPH (a je provedena expedice za plnou cenu s DPH). Při případném vracení DPH platí odběratel veškeré bankovní poplatky spojené s touto transakcí.
Postup reklamace poškozené zásilky
Při převzetí zásilky zkontrolujte, zda je obal neporušený a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Pokud příjemce zjistí zjevné vady (např. poškozený obal), může zásilku odmítnout. ¨
Při poškození zásilky kontaktujte přepravce (Česká pošta, PPL) a vyžádejte si sepsání Zápisu o škodě. Na základě zaslané kopie zápisu o škodě (faxem, e-mailem, poštou), Vám zašleme novou zásilku. Pokud příjemce zásilky zjistí po jejím převzetí skrytou vadu způsobenou přepravou, je povinen oznámit tuto skutečnost bez odkladu zasílateli, a to nejpozději do tří kalendářních dnů ode dne, kdy byla zásilka doručena.
- tento postup je pro kupujícího, který není spotřebitelem, závazný
- kupujícímu, který je spotřebitelem, je tento postup doporučen (i když není jeho povinností), usnadní tím však případné komplikacím s reklamací zásilky, která byla poškozena přepravou.